Rabobank Hart van De Meierij blijft ook de komende jaren sponsor van Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia uit Schijndel
De Rabobank en de voorzitter van de harmonie, Gerard van der Heijden, plaatsten onlangs hun handtekening onder het vernieuwde sponsorcontract.
Mooie samenwerking
Met het ondertekenen van de vernieuwde overeenkomst bevestigtĀ de Rabobank Hart van De Meierij voor de komende periode weer sponsor te zijn van de harmonie. De harmonie organiseert jaarlijks diverse activiteiten die mede mogelijk gemaakt worden door de sponsoring van de Rabobank. In deze lijst van activiteiten mag het Rabo Zomerconcert, het Promconcert en de spraakmakende Taptoe natuurlijk niet ontbreken. Vooral de Taptoe is een regionaal evenement met internationale allure. Een topevenement waar de Rabobank zich als sponsor graag aan verbindt.
Lokaal betrokken
“De Rabobank is al vele jaren als grote sponsor actief in de culturele sector. Door samenwerking met verschillende partners willen wij cultuur toegankelijker maken voor iedereen. Het onlangs lokaal verlengde contract met de Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia sluit op deze landelijke pijler perfect aan”, aldus Clementien de Ruijter, communicatieadviseur bij Rabobank Hart van De Meierij.
Wij, de Koninklijke Harmonie St Cecilia, zijn uiteraard erg blij met deze overeenkomst. Het stelt ons in staat om aansprekende muzikale evenementen van hoog niveau te organiseren. Evenementen waarmee we een groot publiek kunnen bereiken en kunnen laten genieten van onze muziek.