
Foute Hobo Party

Save the date! 
HΓ©t foutste feestje van het seizoen, namelijk een heuse
βFoute Hobo Partyβ! 

Door een geintje in de hobosectie is dit vlak voor coronatijd bedacht, maar heeft wegens omstandigheden nooit kunnen plaatsvinden.
Dit jaar de ultieme kans om dit supergave feestje te organiseren! 



Wanneer? Zaterdagavond 4 juli
Hoe laat? Vanaf 20.00 
Waar? De Vink
Wat is de bedoeling? Kom lekker fout verkleed, trek je dansschoenen aan. 
Voel je nooit verplicht, maar hoe fouter, hoe beter!

Voor wie? Alle leden van Koninklijke Harmonie Sint Cecilia. Partners zijn op een volgend feest of cnocert weer welkom ;-)
Waarom? Een keer iets anders, om het seizoen feestelijk met zijn allen af te sluiten! 

Om een beetje uit de kosten te komen vragen we een kleine bijdrage van β¬ 5,-.
En om organisatorische redenen willen we ook graag weten wie er allemaal aanwezig zijn op het foute feest. Met de onderstaande knop bevestig je je deelname en betaal je je bijdrage.